از پیک برای زایمان استفاده می کنید؟

ما از ارسال نامه سلطنتی و DHL برای ارسال بیشتر سفارشات در انگلستان استفاده می کنیم. قطعات خودرو اروپا حق استفاده از اختیار را در هر شرایطی که استفاده از یک روش تحویل جایگزین منطقی تر باشد ، محفوظ می دارد.

مدت تحویل خانه چقدر طول می کشد؟

ما در حال حاضر 3 نوع خدمات تحویل را ارائه می دهیم: تحویل استاندارد برای سرزمین GB در طی 2-4 روز کاری. تحویل فوق العاده 48 ساعته؛ حق بیمه روز بعد. اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تحویل ما

من روز جمعه برای تحویل روز بعد سفارش دادم ، چرا تا سه شنبه آن را دریافت نکردم؟

نقطه قطع ما 4 بعدازظهر ، دوشنبه تا جمعه است. هر سفارش بعد از ساعت 4 بعد از ظهر از طریق سیستم اعزام ما در روز کاری بعدی پردازش می شود. ما در آخر هفته تحویل نمی دهیم.

چرا وقتی اعلام می شود تحویل استاندارد رایگان است ، من برای تحویل به سفارش خود شارژ می شوم؟

کلیه هزینه های تحویل ما توسط شرکت پیک ما تعیین شده است. ما برخی از کالاهای بزرگ را می فروشیم که برای تحویل کالا به یک شرکت پیک تخصصی نیاز دارند ، هزینه اضافی نیز برای اینها وجود دارد. همچنین ، شرکت پیک ما برخی از کدپستی اضافی را خارج از منطقه در نظر می گیرد. یک هزینه اضافی نیز برای اینها وجود دارد. می توانید لیستی از همه [موارد بزرگ را در اینجا پیدا کنید] می توانید لیستی از همه پیدا کنید

آیا تأیید نامه الکترونیکی و ایمیل ارسال نکرده ام؟

لطفاً توجه داشته باشید كه در هنگام ارسال سفارش ، ایمیلی به صورت خودکار برای شما به آدرس ایمیل داده شده ارسال می شود. لطفاً همه پوشه ها از جمله ناخواسته خود را بررسی کنید زیرا این آدرس از طریق آدرس ایمیل کاملاً وارد شده است. برای اطمینان از رسیدن ایمیل به شما ، دامنه eurocarparts.com را به لیست فرستندگان ایمن خود اضافه کنید.

چرا در وب سایت به ما نمی گوید که قطعات توسط شعبه تحویل داده می شود؟

با توجه به ظرافت برخی قطعات در تحویل کالا دقت بیشتری می کنیم. اینها می توانند شامل صفحات بدنه و وسایل بزرگ باشند. اینها یا برای جمع آوری از شعب ما در دسترس هستند یا از طریق وسایل نقلیه شبکه شعبه ما به شما تحویل داده می شوند.

آیا می توانم از یک فروشگاه محلی جمع کنم؟

ما یک ذخیره و ارائه خدمات ارائه می دهیم. این در صفحه پرداخت موجود است. لطفاً توجه داشته باشید ، اگر محصول در فروشگاه محلی موجود نیست ، شما قادر به رزرو آن نیستید.

آیا آخر هفته تحویل می دهید؟

نه ، شرکت پیک ما در حال حاضر خدمتی را برای ارائه در تعطیلات آخر هفته ارائه نمی دهد.

من برای تحویل 5.95 پوند پرداخت کردم ، چرا روز بعد آن را دریافت نکردم؟

هزینه تحویل 5.95 پوند ما برای یک سرویس روز دیگر نیست ، بلکه یک شرکت پیک تخصصی برای ارائه یک بسته بزرگ است.

چرا نمی توانم تحویل روز بعد را انتخاب کنم؟

ما فقط می توانیم روز بعد کالاهایی را که در انبار خود داریم در انبار اعزام کنیم.

آیا می توانم مورد من را پیگیری کنم؟

بله به محض پردازش سفارش ، ایمیل تأیید اعزام برای شما ارسال می شود. این ایمیل حاوی شماره رهگیری شما نیز خواهد بود. ما همچنین از شماره موبایل درخواست می کنیم تا پیک ما بتواند شما را از وضعیت سفارش خود مطلع سازد. لطفاً برای سفارشات بین المللی ارسال شده از طریق DHL www.ups.com به آدرس www.dhl.co.uk/en/express/tracking.html مراجعه نمایید. کلیه سفارشات ارسال شده توسط UPSwww.tuffnells.co.uk/proof-of-delivery برای کلیه سفارشهای بزرگ ارسال شده توسط Tuffnells لطفاً توجه داشته باشید که شماره های ردیابی فقط 2 ساعت پس از سفارش از انبار ما جمع می شوند ، تقریباً 8:00 (GMT / BST) ) از دوشنبه تا جمعه. برای سفارشات بعد از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه ، سفارش شما قابل ردیابی نیست تا زمانی که دوشنبه بعد از ما جمع آوری شود.

آیا شخص دیگری می تواند برای تحویل من ثبت نام کند؟

بله ، لازم نیست مخاطب باشد. امضا به دلایل امنیتی به صورت الکترونیکی ثبت شده است. هرگونه امضایی در آدرس به عنوان اثبات تحویل پذیرفته می شود.

آیا به آدرسهای PO Box تحویل می دهید؟

شماره. کلیه پیکهای ما برای اثبات تحویل کالا به یک امضای گیرنده نیاز دارند. این را نمی توان در آدرس PO Box تضمین کرد.

آیا به آدرسهای BFPO تحویل می دهید؟

بله ، اکنون ما می توانیم به آدرسهای BFPO تحویل دهیم. محدودیت های پستی ، قطعات بزرگ خودرو و کالاهای خطرناک ، به عنوان مثال. اگزوزها و باتری های اتومبیل را نمی توان به آدرس های BFPO تحویل داد.

آیا اگر خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنم ، آیا باید هزینه گمرک و واردات را بپردازم؟

گمرک و واردات پس از رسیدن بسته به کشور مقصد خود ، شارژ می شود. این هزینه ها باید توسط گیرنده بسته پرداخت شود. متأسفانه ، ما هیچ گونه کنترلی بر این هزینه ها نداریم و نمی توانیم به شما بگویم هزینه آن چقدر ممکن است باشد ، زیرا سیاست های گمرکی و عوارض واردات از کشور به کشور دیگر متفاوت است. ممکن است این ایده خوبی باشد که قبل از سفارش ، با گمرک محلی خود برای اتهامات جاری تماس بگیرید ، بنابراین از اتهامی که انتظار آن را ندارید تعجب نکنید. مشتری باید مسئولیت کامل هرگونه بسته را که به دلیل پرداخت عوارض گمرکی به ما برگردانده ، بپذیرد. هزینه های پستی ، هزینه حمل و نقل برگشتی ، هزینه های گمرکی و پرداخت هزینه های حمل و نقل همه از هر بازپرداخت ناشی از آن کسر می شوند.

اداره گمرک کشور من از من درخواست اطلاعات بیشتر کرده است. باید چکار کنم؟

هر کشور روشهای واردات منحصر به فرد خود را دارد که در معرض تغییر است. اگر سفارش در گمرک دارید ، لطفاً با شماره سفارش و شماره رهگیری خود ، از طریق ایمیل با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را برای کمک به حل و فصل هر چه سریعتر کار خواهیم کرد.

من تازه هستم ، چگونه سفارش بدم؟

در قطعات خودرو یورو به طول های زیادی می رویم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه خرید شما تا حد امکان آسان و ایمن است. ابتدا باید اطلاعات وسیله نقلیه خود را بدانید ، این می تواند شماره ثبت وسیله نقلیه یا مدل ، نسخه و سال شما باشد. شماره ثبت وسیله نقلیه خود را در قسمت “ENTER شماره تعداد خود را وارد کنید” وارد کنید یا وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید. سیستم جامع فروشگاهی ما به دنبال قطعات خودرو برای بخش شما خواهد بود. از جستجوی یا منوها برای حرکت به قسمت مورد نظر خود استفاده کنید. پس از یافتن بخشی ، اطلاعات مربوط به اتصالات را بررسی کنید تا تأیید کنید که این قسمت صحیح برای وسیله نقلیه شما است. اگر در صورت تردید در صورت تمایل می توانید با تیم خدمات با تجربه مشتری ما تماس بگیرید با شماره +44 (0) 203 788 7842 تماس بگیرید. از آنجا که خرید خود را به پایان رسانده اید به مرحله پرداخت پرداخت می شوید ، روش حمل و نقل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به پرداخت خود ادامه دهید. اگر از سفارش خود راضی هستید ، تأیید پرداخت را انجام دهید و کالای (ها) برای شما ارسال می شود. به صورت تقلبی ، می توانید برای سفارش تلفنی با یکی از اعضای تیم خدمات مشتری ما در شماره +44 (0) 203 788 7842 تماس بگیرید.

آیا سفارش آنلاین امن است؟

بله ، ما از رمزنگاری استاندارد SSL صنعت برای محافظت از جزئیات شما استفاده می کنیم. اطلاعات حساس بالقوه مانند نام ، آدرس و جزئیات کارت شما رمزگذاری شده اند تا فقط در سرور امن قابل خواندن باشند. این اطلاعات تأیید می شود تا اطمینان حاصل شود که فقط به این سرور ایمن فرستاده می شود و بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که در هنگام انتقال دستکاری نشده است. بررسی های امنیتی در همه معاملات نیز انجام می شود ، تا صحت هر کارت پرداخت را تضمین کند. بیشتر با خیال راحت. خرید آنلاین

چه کارت اعتباری را شما قبول می کنید؟

ما در حال حاضر کارت های اعتباری زیر را در www.eurocarparts.com ، در فروشگاه های خرده فروشی و سفارشات تلفنی ما – Mastercard ، VISA ، Switch / Maestro ، Visa Debit ، Delta و Electron می پذیریم.

از چه ارزهایی می توانم استفاده کنم؟

بسته به سایت eurocarparts.com ، این ارز هم GBP یا Eurosarp را نشان می دهد. مشتریانی که می توانند به سایت www.eurocarparts.com/fr_fr ، ارز به یورو خریداری کنند. مشتریان آلمانی می توانند با خرید اینترنتی www.eurocarparts.com/de_de ، ارز به یورو .

چگونه می توانم یک کد تبلیغاتی اعمال کنم؟

می توانید یک کد تبلیغ معتبر را در سبد خرید اضافه کنید.

آیا می توانم از روش پرداخت متفاوتی استفاده کنم؟

بله برای پرداخت کالاها می توانید از PayPal استفاده کنید. ما کارتهای چک یا فروشگاه را نمی پذیریم.

چه زمانی کارت من برای سفارش من شارژ می شود؟

با توجه به ماهیت سیستم پرداخت ما ، به محض قرار دادن ، هزینه کامل سفارش به کارت وارد می شود.

هزینه اضافی چیست؟

برخی از قسمت ها ممکن است هزینه اضافی را مشخص کنند. خرید مبلغ قابل بازپرداخت است – در ابتدا مبلغ کامل را پرداخت می کنید ، هنگامی که واحد معیوب خود را بازگردانید مبلغ اضافه شده نقل شده را بازپرداخت می کنیم.

آیا قیمت های شما از جمله مالیات بر ارزش افزوده است؟

تمام قیمت های آنلاین ما شامل مالیات بر ارزش افزوده است.

آیا تخفیف مالیات بر ارزش افزوده را به مشتریان غیر اتحادیه اروپا پیشنهاد می دهید؟

سفارش مشتری از خارج از اتحادیه اروپا می تواند از طریق تلفن ، چت زنده یا پست الکترونیکی با ما تماس گرفته و شماره مرجع سفارش را نقل کند. تیم خدمات مشتری ما روند حذف مالیات بر ارزش افزوده از سفارش خود را طی می کنند.

چگونه می توانم قسمت مناسب ماشین خود را پیدا کنم؟

شماره ثبت وسیله نقلیه خود را در صفحه اصلی در قسمت “یافتن قطعات خودرو” وارد کنید یا جزئیات وسیله نقلیه خود را وارد کنید ، و ما قطعات را برای وسیله نقلیه شما فیلتر می کنیم. فقط به یاد داشته باشید که قسمت “جزئیات اتصالات” را برای تأیید تناسب صحیح بررسی کنید.

آیا می توانم اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول بدست آورم؟

شماره ثبت وسیله نقلیه خود را در صفحه اصلی در قسمت “یافتن قطعات خودرو” وارد کنید یا جزئیات وسیله نقلیه خود را وارد کنید ، و ما قطعات را برای وسیله نقلیه شما فیلتر می کنیم. فقط به یاد داشته باشید که قسمت “جزئیات اتصالات” را برای تأیید تناسب صحیح بررسی کنید.

آیا دیسک های ترمز و لنت ها به صورت مجزا یا جفت هستند؟

تمام دیسک های استاندارد ما بصورت جداگانه فروخته می شوند (برخی از دیسک های با کارایی بالا به صورت مجموعه ای از دو فروخته می شوند). لنت های ترمز ما به صورت ست جلو یا مجموعه عقب فروخته می شوند ، بنابراین خرید یک جعبه برای دو دیسک کافی خواهد بود.

چرا وقتی وارد ثبت نام وسیله نقلیه خود می شوم و بخشی را جستجو می کنم ، بیش از یک قسمت ایجاد می شود؟

آیا می دانید تولید کنندگان عمداً بیش از یک قسمت را برای وسایل نقلیه خاص مناسب دارند (حتی اگر اندازه ، مدل ، سال و اندازه موتور را بدست آوریم!). برای تأیید 100٪ قسمت صحیح برای وسیله نقلیه خود ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که همه واریانس های موجود در بخش “جزئیات اتصالات” را تأیید می کنید … این به شما می گوید همه چیزهایی را که باید بدانید. همچنین می توانید با شماره +44 (0) 203 788 7842 تماس بگیرید.

آیا قطعات متناسب است؟

متأسفانه ما فقط می توانیم قطعات را تهیه کنیم ، ما خدمات متناسب با قطعات را ارائه نمی دهیم. با این وجود می توانید یک گاراژ محلی پیدا کنید و ترتیب دهید که در Repairanycar.com رزرو کنید.

موتور یا گیربکس می فروشید؟

بله ، ما می توانیم این موارد را از طریق سفارش ویژه تهیه کنیم. برای این کار باید با فروشگاه محلی خود تماس بگیرید تا یک استعلام سفارش ویژه برقرار کنید. برای یافتن نزدیکترین شعبه خود از مکان یاب فروشگاه ما استفاده کنید.

بخشی در لیست آنلاین نیست ، بنابراین می توانید برای من سفارش دهید؟

بله ، ما تمام تلاش خود را برای سفارش بخشی از طریق تیم سفارشات ویژه ما انجام خواهیم داد. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید +44 (0) 203 788 7842 برای درخواست قسمت خود.

آیا می توانم از طریق تلفن سفارش بدم؟

بله ، تلفن +44 (0) 203 788 7842 ، تیم تخصصی ما در دسترس است تا سفارش شما را از ساعت 9 صبح تا 8 عصر دوشنبه تا جمعه ها و 9 صبح تا 5 عصر روز شنبه ها انجام دهد. ما فقط می توانیم از طریق تلفن سفارش بگیریم اگر آدرس تحویل و آدرس صورتحساب شما یکسان باشد و آدرس تحویل شما در انگلیس است.

آیا من همان قیمت را در فروشگاه دریافت می کنم؟

قیمت بین فروشگاه ها و آنلاین می تواند برای اهداف تبلیغاتی متفاوت باشد. برای اطمینان از دریافت قیمت آنلاین در فروشگاه ، لطفاً از سرویس کلیک و جمع آوری آنلاین استفاده کنید.

آیا قطعات دارای کیت / واشر اتصالات اضافی هستند؟

هیچکدام از محصولات ما موارد دیگری ندارند ، مگر اینکه در صفحه مورد ذکر شده در قسمت “جزئیات بخش” مشخص شده باشید.

چند شاخه جرقه / درخشش دارم؟

بیشتر شاخه های جرقه / درخشش ما به صورت جداگانه فروخته می شود ، مگر اینکه در توضیحات کالا در این مورد بیان شده باشد.

چگونه می توانم یک کالا موجود باشد؟

اگر یک کالا برای سفارش آنلاین موجود باشد ، این بدان معنی است که کالا موجود است. وب سایت وضعیت سهام را به وضوح نشان می دهد. هر چند ، گاه به گاه و به ویژه با برخی از اقلام محبوب تر ما ، به دلیل نرخ بالای فروش هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین ، ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد. اگر محصولی موجود نیست موجود است ، در اسرع وقت از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. اگر می خواهید از قبل موجودی را در فروشگاه خود بدانید ، لطفاً از تماس با ما و یا از طریق تلفن از طریق تماس با ما دریغ نکنید. 44 (0) 203 788 7842.

چگونه می دانم آیا سفارش من موفق بوده است؟

برای تأیید سفارش دریافت شده ، یک ایمیل خودکار دریافت خواهید کرد و در حال پردازش است. هنگامی که سفارش شما بسته شد و برای آماده سازی انبار ما آماده شوید ، یک ایمیل تأیید اعزام بیشتر دریافت خواهید کرد.

از طرف من در وب سایت شما گفته است. ورود به سیستم چقدر طول خواهد کشید؟

مواردی که “خارج از بورس” هستند در بازه های زمانی متفاوت هستند تا بتوانند آنها را در انبار برگردانند. برای به دست آوردن زمان تخمین لطفا با شماره +44 (0) 203 788 7842 تماس بگیرید.

قیمت شما مطابقت دارد؟

بله ، اکنون ما یک قول تطبیق قیمت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وعده مسابقه ما ، اینجا را کلیک کنید. ما نمی توانیم تضمین کنیم که قیمت محصول در وب سایت های خارج از انگلستان به فروش می رسد زیرا ساختار قیمت گذاری ما باید هزینه های گمرک ، مالیات غیر مستقیم و واردات را در بر داشته باشد. لطفا در صورت داشتن محصولی که می خواهید در مورد آن صحبت کنید ، با تیم خدمات مشتری ما از طریق ایمیل یا از طریق تلفن +44 (0) 203 788 7842 تماس بگیرید.

کالایی که خریدم اکنون در فروش است ، آیا می توانم مبلغ استرداد را دریافت کنم؟

به عنوان یک تجارت آنلاین ، قیمت ما مطابق با روندها ، تقاضای مشتری و در دسترس بودن سهام ما تغییر می کند ، بنابراین ، ما قادر به بازپرداخت اختلاف قیمت در هنگام خرید کالای خریداری شده به بازار نیستید ، اگرچه ما قدردان می شویم که چقدر می تواند این ناامید کننده باشد. مطمئناً می تواند مورد را برای بازپرداخت کامل بازگرداند و سپس کالای مورد نظر را با قیمت علامت گذاری مجدد آن دوباره سفارش دهد ، مشروط بر اینکه مطابق با سیاست بازپرداخت ما برگردانده شود. لطفاً توجه داشته باشید ، ما نمی توانیم تضمین کنیم که مشتری دیگری ابتدا این مورد را خریداری نکند.

سفارش من کجاست؟

بیشتر تحویل های ما از طریق UPS ارسال می شود و ما یک ایمیل خودکار را با شماره پیگیری سفارش شما ارسال می کنیم. همچنین می توانید شماره پیگیری را به سفارش خود در حساب من بیابید

شماره تلفن یکی از شعب شما را از کجا می توانم پیدا کنم؟

جزئیات مربوط به هر شعبه را می توانید در بخش فروشگاه ما پیدا کنید. این در سمت راست بالای هر صفحه از وب سایت ما قرار دارد یا اینجا را پیدا کنید.

چگونه می توانم شکایت کنم؟

به ندرت اشتباه می کنیم ، ما بیش از خوشحال می شویم که از همه بازخورد مشتری استفاده می کنیم. همیشه جای پیشرفت هست. تماس با ما

آیا امکان تغییر آدرس / لغو یا اصلاح سفارش من وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفارشاتی که دریافت می کنیم ، یک سیستم فاکتور خودکار داریم. برای هرگونه تغییر در سفارش خود ، لطفاً بلافاصله پس از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. ما می توانیم تلاش خود را برای متوقف کردن یا اصلاح سفارش شما با تیم اعزام کننده خود انجام دهیم ، اگر امکان پذیر نباشد ، ما در مراحل بعدی به شما توصیه می کنیم.

چرا وضعیت سفارش من موجود است و بعد می فهمم که باید منتظر روزهای اضافی برای تحویل باشم؟

ما کالاهایی را که موجود نیستیم می فروشیم ، اما به سفارش موجود است. این در قسمت خود ، دقیقاً زیر قیمت محصول نشان داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید ، اگر سفارش شما از محصولات بورس تشکیل شده باشد ، ما آنچه را که در انبار داریم و مابقی را به محض دریافت آن ارسال خواهیم کرد (به جز تحویل های بین المللی).

چرا یک مورد را در تحویل خود گم کرده ام؟

دلایل زیادی برای عدم وجود یک کالا در تحویل شما می تواند وجود داشته باشد: این کالا به طور موقت موجود نیست سپس ما در حال حاضر موجودی محصول نداریم و این قسمت را در اولویت برای شما ارسال می کنیم. با توجه به مراقبت و توجه اضافی که لازم است ، این کالا به طور جداگانه ارسال می شد. این کالا به عنوان کالای خطرناک طبقه بندی شده است ، به دلیل ظرافت و ظرافت محصول ، کالاهای خطرناک ممکن است به طور جداگانه اداره شوند.

آیا می توانم به روزرسانی در مورد سفارش خود داشته باشم؟

می توانید با بررسی سفارش خود در بخش «حساب من» ، وضعیت وضعیت سفارش خود را به روز کنید. برای دسترسی به این منطقه باید [وارد سیستم شوید]

آیا می توانم سفارش کلیک و جمع آوری را بصورت آنلاین پرداخت کنم؟

خیر ، در حال حاضر ما فقط خدمات جمع آوری و پرداخت در فروشگاه را ارائه می دهیم.

من یک آدرس ایمیل جدید دارم و قادر به تنظیم مجدد رمز عبور خود نیستم. رمز عبورم را چگونه عوض کنم؟

ما می توانیم آدرس ایمیل را برای شما تغییر دهیم ، مشروط بر اینکه بتوانید به برخی از سؤالات امنیتی پاسخ دهید. ما حریم خصوصی داده ها را بسیار جدی می گیریم و باید بررسی کنیم که شما کی هستید. پس از تأیید و تغییر آدرس ایمیل خود ، می توانید یک رمز عبور جدید را بصورت آنلاین درخواست کنید.

چگونه یک مورد را برگردانم؟

برای اطلاعات در مورد بازگشت یک مورد ، اینجا را کلیک کنید.

آیا می توانید تأیید کنید که بازگشت من را دریافت کرده اید؟

هدف ما پردازش بازده در طی 5-7 روز کاری از دریافت آنها است. پس از اتمام بازگشت ، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. ما پیشنهاد می کنیم هنگام ارسال کالا ، یادداشت حمل و نقل را یادداشت کنید. این امر به شما امکان می دهد بسته های خود را در هر مرحله از تحویل ، از جمله هنگام دریافت آن ، پیگیری کنید. آیا می توانید در مورد بازگشت خود سؤال کنید ، لطفاً با تیم خدمات مشتری ما از طریق ایمیل ، یا از طریق تلفن +44 (0) 203 تماس بگیرید. 788 7842

چه مدت طول خواهد کشید تا قبل از بازپرداخت دریافت کنم؟

هنگامی که موارد (های) شما را پس می گیریم ، بخش بازپرداخت ما کالاها را بازرسی و راه اندازی مجدد می کند. وقتی بخش بازده ما این کار را انجام داد ، بازپرداخت خودکار در سیستم ما ایجاد می شود. بازپرداخت بازپرداخت شما سپس توسط بخش حسابهای ما به روش پرداخت اصلی شما پردازش می شود. این روند به طور معمول 5-7 روز کاری طول می کشد. هنگام بازگشت محصولات خود ، لطفاً فاکتور اصلی خود را بیاد داشته باشید ، بدون این ممکن است بازپرداخت شما را به تاخیر بیاندازد.

در صورت دریافت یک مورد آسیب دیده چه کاری می توانم انجام دهم؟

در قطعات خودرو یورو امیدواریم که از خریدهای خود راضی باشید. ما در ارسال کالاها به بالاترین کیفیت بسیار دقت می کنیم ، با این حال می دانیم که بعضی اوقات کارها به اشتباه می انجامد و شاید شما نیاز به بازگشت یک کالا داشته باشید. لطفا رویه زیر را دنبال کنید: ما به تصویری نیاز داریم که کلیه خسارات ناشی از آن را برای ما ایمیل بفرستد. لطفاً این ایمیل را به آدرس custservice@eurocarparts.com ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که شماره مرجع خود ، یک نسخه از فاکتور خود و یک تصویر از بسته ای که آن را دریافت کرده اید را درج کنید. اطلاعات بیشتر درباره بازپرداخت و بازپرداخت.

اگر قسمت من معیوب باشد چه می توانم انجام دهم؟

همه محصولات ما تحت ضمانت سازنده یا 10000 مایل تحت پوشش 1 سال قرار دارند ، هر کدام از اولین بار باشد (مگر اینکه در صفحه مورد تصریح شود). شما باید فرم ادعای ضمانت نامه را پر کنید ، که می توانید از تیم خدمات مشتری ما درخواست کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. برای سفارش و کلیک سفارشات و یا هر سفارش خریداری شده مستقیم از شعبه قطعات خودرو یورو ، لازم است با شعبه تماس بگیرید. به طور مستقیم برای کمک به شما بیشتر در رابطه با روال ضمانت. نحوه ضمانت سفارشاتی که به صورت آنلاین برای تحویل منزل درج شده است ، همانطور که در زیر ذکر شد ، باید دنبال شود / تکمیل شود. عدم انجام این کار ممکن است ادعای شما را به تأخیر بیندازد. (2 مجموعه مستندات لازم است) فرم ادعای ضمانت نامه را تکمیل کنید و به ما برگردانید دوره عملی که باید انجام شود ، توضیحات مربوط به موضوع و ذکر کلیه اسناد حمایتی که درحال پیوست هستند. کپی فاکتور فروش اصلی یک مجموعه از موارد ذکر شده در بالا ، در داخل جعبه با کالاها نگهداری می شود و ست دوم که در بالای جعبه قرار داده می شود و باید به آدرس دفتر مرکزی ذیل ارسال شود. قطعات خودرو T1 اروپا (مجموعه خدمات مشتری) بازرگانان آنلاین پارک تجاری بازرگانی Coppice ، دنی مورسون وای ، دوردون ، تامورث ، B78 1SE از این طریق توسط ما دریافت شده است که برای شروع مراحل گارانتی آن را وارد سیستم می کنیم و شماره مرجع گارانتی از طریق ایمیل برای مرجع بعدی شما ارسال می شود. کالاها برای بازرسی به تامین کنندگان ما ارسال می شوند و بر اساس نتایج بازرسی ، ما به تصمیم خود می رسیم. لطفا توجه داشته باشید که تقریباً 4 – 6 هفته طول می کشد و ما فقط ضمانت تولید کننده را برای مواردی که در طی دوره ضمانت از عملکرد مطابق با استانداردهای تعیین شده عمل نمی کنند. ما همچنین توصیه می کنیم اطلاعات https://www.eurocarparts.com/terms-and-conditions را بخوانید. (بخش 14)

چه کسی هزینه حمل و نقل را پرداخت می کند؟

اگر شما برای بازپرداخت کالای نامناسب در حال برگشت هستید ، فقط هزینه کالای آن را پرداخت می کنیم و نه هزینه تحویل اصلی. بنابراین می توانید یک کالا معیوب را برای بازپرداخت بازگردانید ، ما هم هزینه حمل و نقل اصلی و هم هزینه های تحویل بازپرداخت را بازپرداخت خواهیم کرد.

چرا شما هزینه اصلی تحویل را پس نداده اید؟

اگر شما برای بازپرداخت کالای نامناسب در حال برگشت هستید ، هزینه کالای مورد را فقط به شما پرداخت می کنیم و نه هزینه تحویل اصلی. در صورت بازگرداندن یک مورد معیوب برای بازپرداخت ، ما هم هزینه های حمل و نقل اصلی و هم هزینه های تحویل بازپرداخت را بازپرداخت خواهیم کرد.

چگونه می توانم شکایت کنم؟

اگر از هرگونه خدمتی که ارائه می دهیم خوشحال نیستید یا نظر کلی دارید ، در صورت تمایل برای ما در custservice@eurocarparts.com برای ما بنویسید.